Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Інформація про процедуру обміну, повернення продукції: В разі, якщо Вам доставили товар, який Ви замовили, товар не має недоліків, і просто вам не підійшов за формою, кольором,ароматом,тощо, Ви маєте повне право відмовитися від нього, але зобов'язані, оплатити транспортні витрати на цю посилку. Якщо відмовляєтеся від декількох товарів, то оплачуєте доставку кожного з них. Якщо доставка товару для Вас проводилася БЕЗКОШТОВНО, то в разі відмови від товару Ви зобов'язані будете сплатити вартість доставки товару в повному обсязі. Всі пересилання по Україні, в разі повернення товару, оплачуються покупцем. Згідно Закону про захист прав споживачів, з споживача стягується вартість кур'єрських послуг при доставці товар. Витяг із Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р): "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги." Якщо з яких-небудь причин Вам доставили не той товар, який Ви замовили, то товар може бути повернений або обміняний без додаткової плати, за умови належного збереження товару і оригінальної упаковки. Повернення і обмін товарів належної якості: Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів в нашому інтернет магазині не підлягають поверненню та обміну: Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172 ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню): Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.